فقهی‌زاده در پایان سفرش به فارس؛ در حد توان از فعالیت‌های قرآنی فارس حمایت می‌کنیم
کد خبر: 3683369
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

فقهی‌زاده در پایان سفرش به فارس؛ در حد توان از فعالیت‌های قرآنی فارس حمایت می‌کنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی: عبدالهادی فقهی‌زاده در پایان سفرش به استان فارس به ارائه گزارش و جمع‌بندی درباره این سفر پرداخت و در عین حال تأكید كرد كه در حد توان از فعالیت‌های قرآنی استان فارس حمایت‌های مادی و معنوی را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، 29 دی‌ماه در پایان سفر خود به استان فارس به ارائه گزارشی درباره این سفر و جمع‌بندی دستاوردهای آن پرداخت و گفت: این دومین سفر استانی من از وقتی كه در این پست مشغول به فعالیت شده‌ام، است. در این سفر به‌صورت خاص به بررسی مسائل و مشكلات فعالیت‌های قرآنی پرداخته شد و همچنین مشكلات مؤسسات قرآنی و بازدید فعالیت‌های گسترده قرآنی شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز مورد توجه قرار گرفت.
فقهی‌زاده یادآور شد: در این سفر جلسات زیادی داشتیم كه بعضاً جنبه علمی و یا اجرایی داشتند و گوشه‌هایی از فعالیت‌های گسترده مؤسسات مردم نهاد پرشمار استان فارس را از نزدیك دیدم و از این بابت بسیار خوشحال شدم.
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد همچنین این نكته را اضافه كرد كه دو جلسه مفصل كاری نیز با نمایندگان و مدیران مؤسسات مردم‌نهاد شیراز و نی‌ریز در طی این سفر داشته است و در برخی از جلسات اداری شهرستان استهبان شركت كرده است.
حضور در برخی از برنامه‌های اختتامیه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت فارس و همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار قرآنی شهرستان استهبان از دیگر مواردی بود كه وی از آن‌ها نام برد.
وی تأكید كرد: بحمد الهی ظرفیت استان فارس مجموعاً به صورت عام و ظرفیت فعالیت‌های قرآنی در شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز به صورت خاص بسیار گسترده و قوی است و انگیزه‌های فراوانی در این استان وجود دارد كه می‌تواند موجب اعتلای فعالیت‌های قرآنی شود.
فقهی‌زاده همچنین گفت: ما با بررسی برخی از پیشنهادات بسیار خوبی كه در این سفر ارائه شد، در حد توان از فعالیت‌های قرآنی استان فارس حمایت‌های مادی و معنوی را انجام خواهیم داد و به یاری خدا با در پیش گرفتن راه‌های جدیدی كه بعضاً پیشنهادات ما در معاونت قرآن وزارت ارشاد است، این حمایت‌ها در برخی از زمینه‌ها جدی‌‌تر خواهد بود و به ویژه حمایت‌های برنامه‌ای استمرار پیدا می‌كند.

captcha