رونمایی از تیزر و پوستر همایش قرآن، عترت و سلامت/ آسیب‌شناسی طرح‌ها و مقالات قرآن پژوهی و طب
کد خبر: 3683109
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
قربانی خبر داد:

رونمایی از تیزر و پوستر همایش قرآن، عترت و سلامت/ آسیب‌شناسی طرح‌ها و مقالات قرآن پژوهی و طب

گروه سلامت: دبیر گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با اشاره به رونمایی از تیزر و پوستر پنجمین همایش قرآن، عترت و سلامت از آسیب‌شناسی طرح‌ها و مقالات قرآن پژوهی و طب در این همایش خبر داد.

رحیم قربانی، دبیر گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از رونمایی پوستر پنجمین همایش قرآن، عترت و سلامت خبر داد.
وی تصریح کرد: پوستر و تیزر پنجمین همایش قرآن، عترت و سلامت با حضور اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت همچنین مدیران دانشگاه علوم پزشکی کاشان در فرهنگستان علوم پزشکی رونمایی شد.
قربانی بیان کرد: این همایش قرار است پنجم وششم بهمن ماه سال جارى با حضور بیش از 400 نفر از شخصیت‌هاى قرآنی و علمى پزشکى کشور برگزار شود.
دبیر اجرایی پنجمین همایش قرآن، عترت و سلامت بیان کرد: راهکار‌های ارتقای آموزش قرآن و عترت در علوم پزشکی هدف و موضوع اصلی این همایش است. تکریم برترین‌های قرآنی جامعه پزشکی، برگزاری محفل قرآنی، آسیب‌شناسی طرح‌ها و مقالات قرآن پژوهی و طب و بررسی نقش سازمان‌های نظام سلامت در ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین جامعه پزشکی محور‌های این همایش را تشکیل می‌دهند.
قربانی افزود: همچنین قرار است در پنجمین همایش قرآن، عترت و سلامت یاد الگوی قرآنی جامعه پزشکی، مرحوم دکتر اصفهانی نیز گرامی داشته شود.
به گزارش ایکنا این همایش از سوی فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت با همکاری بهداشت و درمانی سپاه پاسداران، دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سازمان نظام پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.
captcha