برترین‌‌های مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطر تجلیل شدند
کد خبر: 3677820
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

برترین‌‌های مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطر تجلیل شدند

گروه بین‌الملل: آیین تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات ملی ترتیل و تجوید قرآن ویژه دانش‌آموزان قطری به همت وزارت آموزش و آموزش عالی این کشور برگزار شد.

تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن قطربه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه قطری العرب؛ مسابقات ملی دانش‌آموزی ترتیل و تجوید قرآن کریم در کشور قطر، با مشارکت 384 دانش‌آموز دختر و پسر از 121 مدرسه در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

در مراسم تجلیل از برگزیدگان، فوزیه خاطر، دستیار معاون امور آموزشی قطر ضمن تجلیل از دانش‌آموزان برتر، از اعضای کمیته داوران این دوره از مسابقات و نیز از معاون مدیرکل گروه خدمات بانکی بانک اسلامی قطر نیز که حامی برگزاری این مسابقات بودند،  قدردانی کرد.

فوزیه خاطر ضمن سخنانی در این مراسم گفت: از جمله مهم‌ترین اهداف وزارت آموزش و پرورش قطر، عمق بخشی به ارزش‌های دینی در میان دانش‌آموزان از خلال برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و تربیت آن‌ها بر اساس ارزش‌های میانه‌روی، تسامح و اعتدال است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، تمرکز اصلی بر روی  بر روی ترتیل و تلاوت قرآن کریم بود که رشد و ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان در حوزه تلاوت، تجوید و ادای صوت دلنشین و بهبود توانایی قرائت دانش‌آموزان قطر از اهداف برگزاری این مسابقات بود.

بانک اسلامي قطر در سال 1982 میلادی به عنوان یک شركت سهامي به منظور ارائه خدمات بانكی مطابق با شريعت اسلامی در چارچوب مقررات بانک مركزی قطر راه‌اندازی شد/.

captcha