خداوند انسان را در فتنه مورد آزمایش قرار می‌دهد
کد خبر: 3676645
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
رئیس اندیشکده یقین:

خداوند انسان را در فتنه مورد آزمایش قرار می‌دهد

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اندیشکده یقین از 9 دی 88 به عنوان یک انقلاب سیاسی نام برد و گفت: فتنه‌ها مستمر است و خداوند با فتنه‌های گوناگون انسان را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین شامگاه گذشته در نشست بزرگ بصیرتی ۹ دی که در حسینیه گلزار شهدای ثارالله ورامین برگزار شد با بیان اینکه انسان‌های بزرگ و آزاده تربیت یافته روضه امام حسین(ع) و شیر پاک خورده هستند، گفت: اگر انقلاب فرهنگی در دفاع مقدس اتفاق افتاد، در 9 دی 88 هم انقلاب سیاسی در کشور رخ داد که مانند انقلاب بهمن سال 57 بود.

وی با تشریح حوادث سال 88 از 9 دی به عنوان انقلاب عظیم سیاسی نام برد و افزود: فتنه‌گران مردم مظلومی که از حقیقت ماجرا بی خبر بودند را به خیابان‌ها کشاندند، آن مردم هم نمی‌‌دانستند که آیا واقعاً تقلبی در انتخابات شده یا خیر! اراده‌ای نهم دی‌ماه را رقم زد که اراده الهی بود.

این استاد دانشگاه با اشاره به مخالفت برخی از مسئولان با برگزاری مراسم‌های بزرگداشت 9 دی افزود: عده‌ای از آنها که امروز به قدرت، کرسی‌های مجلس و پست و مقام وزارتی رسیده‌اند، یقیناً شنیدن حرف‌های این تریبون برایشان سخت است و با برگزاری نشست‌های بصیرتی که به موضوع فتنه می‌پردازد مخالفت می‌کنند، آنها می‌خواهند با فوت دهانشان نور خدا را خاموش کنند و نگذارند اینگونه برنامه‌ها اجرا شود، از چهار تا حرف یک شخص پشت تریبون می‌ترسند چون که از خدا نمی‌ترسند.

وی در پاسخ به مخالفت برخی از مسئولان شهرستانی هشدار داد: با قدرت خدا بیخودی جنگ نکنید، بدانید که اراده الهی پشت این برنامه‌ها است و اگر شرمنده آن هستید که در جریان ۸۸ سمت فتنه گران بودید امروز نیز در مقابل جریان نشست‌های سیاسی ایستادگی نکنید.

این تئورسین سیاسی کشور با اشاره به اقدامات مسئولینی که در سال ۸۸ مملکت را تا پای نابودی بردند و امروز در بعضی از کرسی‌های ریاست در کشور نشسته‌اند گفت: خداوند فتنه گران را در رأس برخی مسئولیت‌ها قرار داد تا مردم بیشتر آنها را بشناسند و بدانند که اگر دولت مدعی تقلب در انتخابات امروز بر سر کار می‌آمد همین کارها را می‌کرد که امروز این مسئولان می‌کنند زیرا اینها همان کسانی هستند که آن روز فعالیت کرده و قرار بود وزیر شوند.

وی با اشاره به اسناد منتشره از سوی کاخ سفید گفت: اصحاب فتنه در این نظام به آمریکا فشار آوردند و به کاخ سفید نامه فرستادند تا تحریم‌ها را افزایش دهد.

عباسی با یادآوری اینکه کسانی در درون اسلام به مخالفت با امام حسین(ع) پرداختند روزی سرباز امام علی(ع) و سردار سپاه امام حسن(ع) بودند، خاطر نشان کرد: بعید نیست کسانی که در سال ۸۸ روبروی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادند، روزی سرباز امام خمینی(ره) بوده باشند.

وی افزود: تا وقتی که به خیل عظیم مؤمنین نپیوسته‌ایم خدا با ما کاری ندارد اما زمانی که وارد این جرگه شدیم با فتنه‌های گوناگون مورد آزمایش قرار می‌گیریم، اسلام برای ساختن آدمی آمده است و لازمه ساخته شدن امتحان با فتنه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه آخرت برای اهل تقواست، افزود: دنیا برای اهل دنیاست، ما برای آخرت ساخته شده‌ایم، روزگار دنیا به زودی می‌گذرد، خوش به حال آنکه در آخرت رستگار می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه فتنه 88 جامعه را غربالگری کرد، گفت: در فتنه‌ها جرم فردی که ظاهر اسلامی به خود دارد بیشتر از افراد عادی است.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ پیامبری و امامی امکان چهل سال حکومت دینی بر مردم برایش پیش نیامد خاطر نشان کرد: انبیاء و ائمه مثل مردم این زمانه را نداشتند اما به برکت وجود این مردم این فرصت برای امام راحل و رهبری انقلاب پیش آمد.

وی اضافه کرد: وجود شما انقلابی را رقم زد که آرزوی همه ائمه بوده اما فتنه‌گرها با بازی‌های سیاسی پنجه در پنجه این نظام می‌اندازند.

این تئورسین سیاسی کشور با اشاره به بیانات حضرت امام، تصریح کرد: ولی‌نعمت ما مردم پابرهنه هستند و سیستم مرفهین بی‌درد برگرفته از سیستم فرعونیان و شاه ملعون پهلوی است که ما با آنها  سر جنگ داریم.

وی لیبرالیسم را جمع همه گناهان برشمرد و مطرح کرد: لیبرالیسم مکتب فکر کفر و ایدئولوژی شرک و سراسر فسق و فجور است و سر منشأ آن ایالات متحده آمریکا است از همین رو امام (ره) لقب آمریکا را شیطان بزرگ گذاشت.

عباسی با بیان اینکه هر پیغمبری در زمان خود با یک فساد مبارزه می‌کرد، اذعان داشت: امام زمان به هنگام ظهور باید با مفاسد همه دوره‌ها مبارزه کند، مشکل ما هم با لیبرال‌ها در حکومت همین است که آنها عناصر نفوذی شیطان بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه امروز در پس هر فتنه، فتنه‌ای دیگر است، اظهار داشت: فتنه‌ها مستمر است و خدا می‌خواهد با آنها ما را بیازماید، در مقابل هر فتنه بروز یک انقلاب ضروری است.

رئیس اندیشکده یقین هشدار داد: امروز رسوخ بی سروصدای جریان اصلاحات به عنوان پرچمدار لیبرالیسم در نظام باعث ناکارآمدی برخی از قسمت‌ها شده و آنها این ناکارآمدی را به اسم اسلام می‌گذارند.

وی در پایان مطرح کرد: لیبرالیسم نه به مواضع رهبری گوش می‌دهد و نه مواضع مراجع تقلید، امروز با سند اثبات می‌کنیم که ناکارآمدی‌ها در نظام به خاطر پیاده کردن لیبرالیسم هست.

محمد فرخی

captcha