نمایشگاه کتاب دانشگاه ولی‌ عصر(عج) رفسنجان گشایش یافت
کد خبر: 3662206
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰

نمایشگاه کتاب دانشگاه ولی‌ عصر(عج) رفسنجان گشایش یافت

گروه فرهنگی: نمایشگاه کتاب دانشگاه ولی عصر(عج) شهرستان رفسنجان دیروز شنبه، 20 آبان با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ثریا خاندانی، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه کتاب گفت: این سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه است و امسال از تمام کتابفروشی‌ها و ناشران شهر، چند ناشر از تهران و همچنین مؤسسه کتاب ایران که مرکز پخش تمام کتاب‌های دانشگاهی است به علاوه نماینده انتشارات وایلی ناشران عربی و فارسی در نمایشگاه دعوت شده است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب از امروز تا ۲۵ آبان ماه دایر است، افزود: انتشاراتی مانند پستو، خورشید شب، بوستان انتظار، پارسیان، آکسفورد، مدرسان شریف و ... نیز در نمایشگاه کتاب رفسنجان حضور دارند که بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب را به معرض دید گذاشته‌اند، امسال علاوه بر کتاب‌های تخصصی دانشگاهی کتاب‌های عمومی نیز عرضه شده است.
خاندانی تصریح کرد: علاوه بر دانشجویان این دانشگاه از سایر دانشگاه‌های شهر هم می‌توانند از نمایشگاه بازدید کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند، این کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف عرضه و بن کتاب به دانشجویان رتبه اول تا سوم مقطع کارشناسی ارشد اعطا می‌شود و نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۹ برای بازدید افراد ذکر شده، دایر است.
منبع: دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان
captcha