دانشجویان باید آمادگی مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن را داشته باشند
کد خبر: 3656105
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

دانشجویان باید آمادگی مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن را داشته باشند

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگی دانشگاه جیرفت گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید این جوانان آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مسلم بسیج، مدیر فرهنگی دانشگاه جیرفت دیروز دوشنبه، 1 آبان در نشست تخصصی کار تشکیلاتی فرهنگی گفت: این نشست به منظور جهت‌گیری صحیح کارهای فرهنگی و توانمندسازی دانشجویان فعال دانشگاه جیرفت در راستای سند فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
وی یکی از مهم‌ترین اهداف این نشست را توجه به دغدغه فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید این جوانان آمادگی لازم را در مقابله با تهاجمات دشمن داشته باشند.
مدیر فرهنگی دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که این نشست به مدت دو روز برگزار شد، تصریح کرد: اینگونه نشست‌ها موجب می‌شود، دانشجویان مباحث مد نظر خود را مطرح کنند و از طرفی در بین سایر دانشجویان نیز تسری داده شود.
بسیج عنوان کرد: در روز اول نکات راهبردی برای تشکل‌های دانشجویی توسط رئیس گروه علمی و فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و در بخش دوم نشست، فرآیند تدوین برنامه راهبردی برای کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی تشریح شد.
captcha