«حس تلاوت» و «مرتلان نور»؛ جشنواره‌های قرآنی مجازی
کد خبر: 3605129
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

«حس تلاوت» و «مرتلان نور»؛ جشنواره‌های قرآنی مجازی

گروه شبکه اجتماعی: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی مؤسسه جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نهاوند جشنواره قرآنی مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نهاوند با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی و ترویج فرهنگ قرآنی، دو جشنواره حس تلاوت و مرتلان نور را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
این دو جشنواره همراه با طرح 1451 از تاریخ 10 خرداد‌ماه تا 20 مرداد‌ماه دو گروه سنی زیر شانزده سال و بالای شانزده سال و در بخش برادران در فضای مجازی برگزار می‌شود که در انتها در هر جشنواره دو نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد.
جزئیات جشنواره‌ها
جشنواره قرآنی مرتلان نور با محوریت حفظ سوره‌های مبارکه واقعه و ملک برگزار می‌شود بدین ترتیب که شرکت‌کنندگان بالای شانزده سال 30 آیه اول سوره واقعه و شرکت‌کنندگان زیر شانزده سال 15 آیه اول سوره ملک را به صورت ترتیل تلاوت کرده و با کیفیت بالا و حجم پایین(حداقل ده مگابایت) به جشنواره ارسال می‌کنند. به زیباترین ترتیل‌ها هدایایی داده خواهد شد که برای دو نفر اول زیر شانزده و بالای شانزده یک عدد لوح و یک عدد کلام الله مجید به همراه پنجاه هزار تومان وجه نقد و برای دو نفر دوم زیر 16سال و بالای شانزده سال یک عدد لوح به همراه یک عدد کلام الله مجید و مبلغ 40 هزار تومان وجه نقد داده خواهد شد.
جشنواره حس تلاوت با محوریت تقلید از مصطفی اسماعیل و محمد صدیق منشاوی(فایل تقلیدی در انتهای خبر بارگذاری شده است) است که شرکت‌کنندگان بالای 16سال مقطعی ارسال از مصطفی اسماعیل و شرکت کنندگان زیر 16 سال مقطع ارسالی از محمد صدیق منشاوی را تقلید ‌می‌کنند. مقطع تقلیدی باید از حفظ و طبق آیین نامه جشنواره تلاوت شود. در این بخش نیز به نفرات برتر مبلغ 30 هزار تومان و یک عدد لوح تقدیر و یک عدد کلام الله مجید هدیه داده خواهد شد.
نحوه ارسال آثار
شرکت‌کنندگان میبایست فایل‌های ارسالی به جشنواره را با فرمت‌های mp3 , mp4 به همراه نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد کامل، کد ملی، شماره تلفن، نام شهر و استان، یک عدد عکس و نام جشنواره را در قالب یک متن بعد عکس و بعد فایل صوتی به شماره تلفن 09352478904 در تلگرام و یا به آی دی  @news_quranارسال کنند.
یاد آور می‌شود که شرکت‌کنندگان از افکت‌های صدا و تغییر دادن صدا استفاده نکنند، زیرا اینگونه آثار داوری نخواهد شد.  
نفرات برتر از طریق خبرگزاری و رسانه اعلام خواهد شد و جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌ها در کانال تلگرامی جشنواره به آدرس  @mobasher795‌و یا سایت www.jqkbn.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مقطع تقلیدی مصطفی اسماعیل
کد
مقطع تقلیدی محمد صدیق منشاوی
کد
captcha