آرمانی‌ترین شرایط دولت مشارکت مردم بود
کد خبر: 3593499
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

آرمانی‌ترین شرایط دولت مشارکت مردم بود

گروه اجتماعی: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آرمانی‌ترین شرایط دولت مشارکت مردم بود که تغییر را ایجاد کرد تا دشمنان برای نظام برگرفته از اراده ملت، هر روز تهدیدی را به زعم خویش بر روی میز نگذارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، علی‌اوسط هاشمی صبح امروز در جمع علما، معتمدان و مسئولان شهرستان سراوان، گفت: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری  سال 92 موجب حضور حداکثری دولت در سیستان و بلوچستان شد.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات 96، زمینه نزدیک شدن به مطالبات را فراهم می کند و ان‌شاء الله در انتخابات پیش رو نیز شاهد این حضور و مشارکت فعال خواهیم بود.
وی ادامه داد: در زمینه انتخابات شوراها همانطور که در سطح ملی در انتخابات ریاست جمهوری دقت دارید، در شوراها نیز با اعمال اراده و کادر سازی، دقت لازم را در انتخاب داشته باشید.
هاشمی اظهار کرد: آرمانی‌ترین شرایط دولت مشارکت مردم بود که تغییر را ایجاد کرد تا دشمنان برای نظام برگرفته از اراده ملت، هر روز تهدیدی را به زعم خویش بر روی میز نگذارند.
استاندار افزود: نمی‌توان از گذشته به راحتی عبور کرد که دولت را در چه شرایطی تحویل گرفتیم اما وسعت دید بر ما ایجاد می کند تا تکرار نشود و رسیدگی به صلاحیت کاندیداها نشان داد که حق با چه کسی است و بهه هرحال آنگونه که شایسته ملت بود، تدبیر شد.
captcha