اعزام 90 دانشجوی آستارایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3581010
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
خلیلی موسوی خبر داد:

اعزام 90 دانشجوی آستارایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی آستارا به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور 90 نفر از دانشجویان بسیجی این دانشگاه خبر داد.

آزاد خلیلی موسوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی آستارا به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: هدف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور، آشنایی با مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار و ایستادگی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تشریح ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اهداف اعزام این کاروان ها می باشد، ادامه داد: باید پیام ایستادگی ملت ایران را به نسل امروز منتقل نمائیم تا کشور ما از گزند آسیب ها در امان بماند.

دکتر خلیلی موسوی از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و توضیح داد: دانشجویان حاضر در این اردو، علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، مرقد مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را در استان قم زیارت خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: 90 نفر از دانشجویان بسیجی اعزامی این دانشگاه در دو اتوبوس اختصاصی و مجزای خواهران و برادران ساماندهی و رهسپار این اردو شدند.

یادآور می شود، اردوی کاروان راهیان نور دانشجویان آستارا به شکل رسمی، رأس ساعت 7 صبح امروز، 15 اسفند با بدرقه مسئولان سپاه ناحیه آستارا و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

captcha