ایجاد یأس و ناامیدی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است
کد خبر: 3571734
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

ایجاد یأس و ناامیدی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است

گروه اجتماعی: جانشین سپاه قدس گیلان گفت: تغییر افکار عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار مهدی کاظمی پور، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دیروز در آیین افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دو تفکر در جهان حاکم شد.

وی تفکر الهی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)را در مقابل تفکر روحیه ظلم گرایی،ذلیل کردن مردم و استفاده از منافع کشورها در جهت منافع مادی گرایی غرب دانست و ادامه داد:این دو تفکر از همان ابتدا در مقابل هم قرار گرفته اند و به حول و قوه الهی، امروز اقتدار و عظمتی را که این تفکر به ایران و جهان اسلام داده است، برای همگان مشهود است.

سردار کاظمی پور با تأکید بر اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب،استکبار جهانی سه مرحله را برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده است،توضیح داد: جلوگیری از شکل گیری انقلاب با تحمیل جنگ هشت ساله، ایجاد دوره تقابل با همسایگان و آغاز دوره ای جدید تحت عنوان «تعامل»، سه مرحله برنامه ریزی شده دشمنان نظام است.

وی دوره سوم را سخت ترین و خطرناک ترین دوره برشمرد و خاطر نشان کرد:رسانه نقش ویژه ای را در راستای تبیین و معرفی این توطئه ها به ملت همیشه در صحنه ایران دارد.

جانشین سپاه قدس گیلان تغییر افکار عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی را از مهمترین اهداف دشمنان دانست و یادآور شد: دشمن برای مباحث فرهنگی و مدیریت افکار عمومی ملت ایران برنامه ریزی کرده است.

وی راه اندازی امپراطوری رسانه توسط دشمنان را از اولویت های طراحی های آنان عنوان کرد و با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 115 رسانه مختلف در جهان بر علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه تولید و منتشر می کنند،گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد نزدیک به مقام معظم رهبری،در جهت هم افزایی و روشن کردن افکار عمومی و هدایت رسانه های موجود کشور،وظیفه ای بسیار خطیر دارد.

وی در پایان از ورود سپاه به حوزه فضای سایبری سخن گفت و تصریح کرد:کانون بسیج رسانه در همه شهرستان ها ایجاد شده است تا با هدف آگاهی نسل جدید از توطئه های دشمنان، نقش خود را در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کنند.

یادآور می شود،در پایان این مراسم و در حضور سردار مهدی کاظمی پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا، دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا افتتاح و طی حکمی «پیمان ناصری زارع» به سمت مسئول این کانون معرفی شد.

captcha