دوم تا چهارم آبان‌ماه؛ برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کرمانشاه
کد خبر: 3538598
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

دوم تا چهارم آبان‌ماه؛ برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کرمانشاه

گروه فرهنگی: نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه به مدت سه‌روز و باحضور قصه‌گویان برتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، نوزدهمین جشنواره استانی قصه‌گویی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه دوم تا چهارم آبان‌ماه به مدت سه‌روز و با حضور قصه‌گویان برتر و شرکت‌کنندگان در بخش‌ قصه‌گویی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
پیشینه و سابقه قصه و قصه‌گویی در استان کرمانشاه درخشان است و این امر به سبب ظرفیت غنی بن مایه‌های فرهنگی و تاریخی در استان و موضوعات و قصه‌های بومی و محلی کهن در شهرها و روستاهای مختلف کرمانشاه است.
یادآور می‌شود، فراخوان و شرایط شرکت در جشنواره به مراکز فرهنگی - هنری کانون در سراسر استان کرمانشاه ارسال شده و از این جشنواره استقبال خوبی به‌عمل آمده است.
داوران نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی استان کرمانشاه فرانک گلشن‌پور، مریم مرادی و سهیلا ایوبی هستند. این جشنواره در بخش‌های مربیان، نوجوانان و آزاد برگزار می‌شود و داوران بخش قصه‌گویی در بخش نوجوانان را فرزانه لطیفی، سارا پورجهان و سمیه قبادی برعهده دارند.
captcha