صلح و امینت شام؛ مدیون شیعیان حسینی است
کد خبر: 3523784
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

صلح و امینت شام؛ مدیون شیعیان حسینی است

گروه هنر: مسئول دفتر امام‌جمعه کاشمر با بیان اینکه صلح و امینت شام؛ مدیون شیعیان حسینی است، گفت: اگر حضرت زینب و رقیه(س) به شام نمی‌رفتند، بعید بود مردم این شهر بتوانند از دست ناجوانمردان جان سالم به در ببرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ علی‌رضایی، مسئول دفتر امام‌جمعه کاشمر، شب گذشته، 28 مردادماه در مراسم سومین سالروز شهادت مظلومانه اولین شهید مدافع حرم شهرستان کاشمر، شهید علی زاده اکبرکه در بقعه متبرکه سید حمزه(ع) برگزار شد، افزود: همیشه از ابتدای تاریخ و از زمانی که بشر اجتماعی شد و تا آخر تاریخ مردم چهار دسته باقی خواهند ماند.
وی با اشاره به اینکه از این افراد عده‌ای طغیانگر و چپاولگر، عده‌ای حق‌پرست، متحجر و عده‌ای لیبرال و منافق هستند، اظهار کرد: این چهار گروه در جامعه امروز اسلامی هم هستند.
سردسته گروه امویان؛ عربستان سعودی است
رضایی با بیان اینکه سردسته گروه امویان در جامعه امروز عربستان سعودی است، تصریح کرد: خنده‌دار است که امروز عربستان سعودی به‌عنوان رئیس کمیسیون حقوق بشر در دنیا معرفی شده است.
وی با تأکید بر اینکه همه کشورهای اسلامی موظف هستند در برابر جنایت‌های عربستان سعودی مقاومت کنند، گفت: لشکر امویان یک روز القاعده و روزی هم داعش هستند.
مسئول دفتر امام‌جمعه کاشمر، با بیان اینکه بدون شک حق همیشه پیروز است، بیان کرد: حضرت ابراهیم(ع) عضو مقاومت بود، امروز هم عده‌ای از ابراهیم‌های ما با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، داخل آتش می‌روند و ما در گلستان آن آتش زندگی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه خاورمیانه در برهه‌ای از زمان در آتش نمرود قرار گرفته است اما ما با حضور در کنار ولایت در امینت کامل به سر می‌بریم، جسارت و جنابت را از عوامل سقوط دانست و اظهار کرد: بعد از واقعه عاشورا، پرچم نظام جمهوری اسلامی به دست رهبری افتاد.
رضایی با اعلام اینکه هر جنگی که در تاریخ اتفاق افتاد شیعه با مقاومتی که داشت با کمترین هزینه در آن جنگ پیروز شده است، به جدا شدن کشورهای عثمانی در جنگ جهانی دوم اشاره کرد و افزود: از دل داعش مقاومتی به وجود آمده است که سرتاسر جهان اسلام را فرا گرفت.
وی با اشاره به اینکه هرچند زمانی توان دفاع از خرمشهر را نداشتیم و قرار بود رئیس جمهور کشورمان، مسعود رجوی شود اما امروز با توان جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل در لبنان توان مقابله با حزب‌الله را ندارد، اظهار کرد: شرایط امروز ایران به نسبت دوران جنگ بسیار تغییر کرده است.
گنبد آهنین اسرائیل؛ اثری در برابر موشک‌های ایران ندارد
مسئول دفتر امام‌جمعه کاشمر، با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی اولین حرف را در جهان اسلام و در کنار ولایت می‌زند و دو پایتخت مهم عربی را نجات داده و کشور خودمان را به بهشت تبدیل کرده است، گفت: اسرائیل که زمانی شهر شوش ما را مورد هجمه قرار می‌داد، امروز کشور جمهوری اسلامی کاری کرده است که گنبد آهنین اسرائیل هیچ‌گونه اثری در برابر موشک‌های ایران ندارد.
صلح و امنیت شهر شام؛ مدیون شیعیان حسینی است
وی با اعلام اینکه آمریکا از انرژی هسته‌ای ما نمی‌ترسد، بلکه آن‌ها از ایمان ما و جمهوری که پشت آن اسلامی نوشته شده است می‌ترسند، افزود: امروز شهر شام، صلح و امینت خود رامدیون شیعیان حسینی است.
رضایی با اشاره به اینکه در جامعه امروز، شهر شام، کوفه و عراق منتظر شیعیان علی بن ابیطالب هستند که از منطقه لبنان به فرمان رهبری و از سرتاسر کشورهای اسلامی حرکت کردند، گفت: اگر ایران به عربستان بخواهد حمله کند آن‌ها حتی فرصت کمک از آمریکا را هم نخواهند داشت.
یادآور می‌شود، شهید علی زاده اکبر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز ۲۸ مرداد سال ۱۳۹۲ در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) در نبرد با گروه‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید، از این شهید گران‌قدر دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.
captcha