بررسی تحولات انتفاضه سوم و پیگیری طرح یک‌فوریتی حمایت از مساجد
کد خبر: 3454729
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

بررسی تحولات انتفاضه سوم و پیگیری طرح یک‌فوریتی حمایت از مساجد

گروه سیاسی: بررسی تحولات انتفاضه سوم مردم فلسطین و پیگیری طرح یک‌فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور از دستورکارهای مهم این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و فرهنگی مجلس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار خواهد شد و نمایندگان به برسی طرح‌ها و لوایح و سایر موارد مرتبط می‌پردازند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه به بررسی اخبار مرتبط با فرقه‌ها و نحله‌های نوظهور با حضور مسئولان ذی‌ربط می‌پردازند.

کاگروه امنیت این کمیسیون در همین روز لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم و طرح مقابله با اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن را بررسی خواهد کرد.

روز دوشنبه نیز آخرین تحولات مرتبط با قیام مردمی ملت فلسطین(انتفاضه سوم) با حضور اعضای کمیسیون بررسی خواهد شد.

همچنین هیئت رئیس کمیسیون روز سه‌شنبه درباره روند اجرای برجام و اقدامات تروریستی گروه داعش با حضور مسئولان مربوط به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.

کمیسیون فرهنگی در روز یکشنبه به بررسی شور دوم طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده خواهد پرداخت و روز دوشنبه نیز اعضای کمیسیون درباره طرح یک‌فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) بحث خواهند کرد. 

کمیسیون قضائی و حقوقی نیز در روز یکشنبه به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی خواهد پرداخت.

captcha