درخشش نماینده زنجانی در بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت پیام نور
کد خبر: 3384576
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

درخشش نماینده زنجانی در بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: عیسی عزیزی از زنجان توانست در بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت پیام نور در رشته سیره رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، برگزیدگان بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت پیام نور ویژه اساتید و کارکنان معرفی شدند که اسامی افراد برگزیده به شرح ذیل است:
در رشته تفسیر قرآن زهره طالبی از فارس، محمد فرزین‌فر از خراسان جنوبی و رحمان حمدی دورباش از آذربایجان غربی به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات را به خود احتصاص دادند.
در رشته اخلاق نیز، فرشته وکیلی از مازندران، نرگس سادات زارع از تهران و آرش سبزعلی از کهگیلویه رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.
در رشته سیره، عیسی عزیزی از زنجان به جایگاه نخست دست یافته و سیدسعید آیت از اصفهان و محدثه لطیفی پاکدهی از قزوین رتبه‌های دوم وسوم را به دست آوردند.
همچنین در رشته احکام نیز، اشرف مرادعلی پور از کهگیلویه و بویر احمد اول، شیوا ملکی از اردبیل دوم و سیده فاطمه حسینی بلداجی از چهارمحال بختیاری سوم شدند.
به گزارش ایکنا، نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نورکشور ویژه اساتید و کارکنان شهریور امسال به میزبانی استان زنجان و با حضور ۱۷۶ شرکت‌کننده برگزارشد.

captcha