ادامه بررسی طرح قانون پولی و بانکی در کمیسیون اقتصادی مجلس
کد خبر: 3364803
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

ادامه بررسی طرح قانون پولی و بانکی در کمیسیون اقتصادی مجلس

گروه اقتصاد: ادامه بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۹ قانون پولی و بانکی کشور (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) در دستور کار جلسه این هفته کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود که براساس برنامه اعلام شده، کمیسیون اقتصادی مجلس، فردا، یکشنبه، 29 شهریور 94، ادامه بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور (اعاده شده از سوی شورای نگهبان)، ادامه بررسی طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاحات بعدی آن و جلسه هیئت تحقیق و تفحص در خصوص عملکرد سهام عدالت را در دستور کار خود دارد.

همچنین کمیسیون اقتصادی در  روز دوشنبه، 30 شهریورماه، جلسه با رئیس و معاونین اتاق اصناف ایران و استماع گزارش عملکردی آنان را در دستور کار دارد.

براساس این گزارش، جلسه کارگروه ارتقای سلامت‌اداری کمیسیون اصل 90 قانون اساسی برای بررسی پرونده‌های مطروحه در دستور کار جلسه روز یکشنبه کارگروه ارتقای سلامت اداری این کمیسیون قرار دارد.

لازم به ذکر است که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، فردا یکشنبه، 29 شهریور، رسیدگی به طرح امتیازبندی ترکیبی عوامل ایثارگری و در روز دوشنبه، 30 شهریورماه، دعوت از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور جهت ارائه گزارش مربوط به وضعیت و نحوه تخصیص اعتبارات ردیف‌های مختلف قانون بودجه سال 1394 کل‌کشور را در دستور کار خود دارد.

captcha