راه‌اندازی استودیو حرم شاهچراغ(ع) در صدا و سیمای فارس
کد خبر: 3305320
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
سهرابی خبر داد:

راه‌اندازی استودیو حرم شاهچراغ(ع) در صدا و سیمای فارس

گروه اجتماعی: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از راه‌اندازی استودیو حرم شاهچراغ(ع) طی آینده‌ای نزدیک در این مرکز خبر داد و گفت: این استودیو سبب تقویت برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس عصر دیروز، 28 اردیبهشت‌ماه در نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز از راه‌اندازی استودیو حرم شاهچراغ(ع) در آینده‌ای نزدیک در این مرکز خبر داد و گفت: استودیو حرم با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس و تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: این استودیو که در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) نیز راه‌اندازی شده و سبب تقویت برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای استان خواهد شد.
سهرابی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی امکان فعالیت پارلمان‌های محلی است، افزود: شورای شهر نهادی است که در آن فاصله  بین مردم و مسوولان از میان برداشته شده  و اعضا این نهاد مردمی به نمایندگی از شهروندان به تصمیم گیری از سوی آنان می‌پردازند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه اداره شهری همچون شیراز که همواره مورد توجه و زیر ذره بین منتقدان بوده بسیار سنگین است، گفت: نزدیکی رسانه و شورای شهر برکت‌های فراوانی برای مردم در پی خواهد داشت.
سهرابی تعریف رسانه‌ایی در تراز جمهوری اسلامی را وظیفه  صدا و سیما دانست و تصریح کرد: پاسداشت دین، ارزش‌ها و باورهای دینی محوریت اخلاق، آگاهی بخشی و امید از وظایف صدا و سیما است.
وی با تصریح براینکه  نقش رسانه در اموزش شهروندی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: رسانه‌ها با هر کارکرد و در هر قالبی در اداره جامعه نقش‌آفرین هستند و رسانه‌های استانی با وظایف خطیر و ظریف خود د ر بسیاری موارد وظایفی مشترک با شورای شهر دارند.
مدیرکل صدا و سیمای فارس همچنین، تولید محتوای هوشمند، اموزش آداب شهروندی، جذب توریست، جذب سرمایه‌گذار را به‌عنوان  سلسله برنامه‌های پیش روی مدیریت جدید صدا و سیمای فارس معرفی کرد.
سهرابی بیان کرد: شیراز متعلق به مردم شیراز نیست حتی متعلق به مردم فرهنگ دوست فارس هم نیست، بلکه هر فردی در جهان که اهل اندیشه و تفکر است آرزو دارد روزی در شیراز قدم بزند.

captcha