آغاز فعالیت استودیو صدای انقلاب
کد خبر: 3202578
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

آغاز فعالیت استودیو صدای انقلاب

گروه جهاد و حماسه: رویکرد استودیوی سرچشمه که فعالیت خود را در عرصه موسیقی ارزشی آغاز کرده، توجه به اشعار و موسیقی ارزشی و ایجاد فرصت برای جوانان متعهد و آینده‌دار میهن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سرچشمه، استودیوی این مجموعه که از مهرماه سال 1393 و همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز به کار کرده است، در سال جدید فعالیت خود را توسعه داده و از این پس با امکاناتی ویژه در خدمت علاقه‌مندان به عرصه موسیقی ارزشی خواهد بود.
به گفته سیدحمزه موسوی، برخی از تولیدات این استودیو در 6 ماه گذشته عبارتند از: کلیپ قصه ادامه دارد، قطعه ما عاشق مبارزه با صهیونسیم هستیم، من عاشق محمدم(ص)، من زنده‌ام، سال هزار و سیصد، مادر و ... .
گفتنی است استودیو صدای انقلاب، آثار دیگری را نیز در دست تولید دارد که از آن جمله می‌توان به  «با تو سلمانیم» کلیپ ویژه آزادی خرمشهر و آلبوم «من خانواده‌ام را دوست دارم»، اشاره کرد.
بر این اساس رویکرد استودیوی سرچشمه توجه به اشعار و موسیقی ارزشی و ایجاد فرصت برای جوانان متعهد و آینده‌دار میهن اسلامی است. علاقه‌مندان و صاحبان آثار می‌توانند سفارشات خود را به این مرکز اعلام کنند یا برای همکاری با استودیو  صدای انقلاب با شماره 35024000 تماس بگیرند.

captcha