قلب انسان جایگاه محبت خداوند و نورانیت الهی است
کد خبر: 2630818
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
حجت‌الاسلام محمدی گفت:

قلب انسان جایگاه محبت خداوند و نورانیت الهی است

کانون خبرنگاران نبأ/ ساسان حق‌شناس: امام جمعه شهرک واوان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: جایگاه انسان در نزد خداوند و در دین مبین اسلام بالاتر ازآن است که به خاطر مسائل دنیوی غصه بخورد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام محمدی در خطبه‌های نمازجمعه شهرک واوان (اسلامشهر) که در مصلی این شهرک برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تمامی انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) در لحظات آخرین عمر گران‌قدر خود ، همگان را به رعایت تقوای الهی، انجام فریضه نماز و دوری از حیله، غرور و تزویر سفارش کردند.
حجت‌الاسلام محمدی در ادامه به جوانان توصیه کرد که هر عملی در دوران جوانی برای شما عادت شود، در دوران کهنسالی نیز آن را اجرا خواهید کرد و چه بهتر که این عادات، اعمال نیک و عبادات الهی باشد تا برای جهان آخرت هم توشه و ذخیره قرار گیرد.
وی در خطبه دوم نماز جمعه به مناسبت های هفته اشاره کرد و گفت: از سالروز شهادت آیت‌الله غفاری و تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره) در هفتم  دی نام برد. 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و شهادت امام حسن عسگری(ع) و سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) است.
حجت‌الاسلام محمدی در رابطه با شیعه امام زمان (عج) بودن گفت: یاران واقعی امام، از هرگونه مال حرام خوردن و آلودگی به گناه دور هستند و در راه دین و زندگی خود بسیار تلاشگر وکوشا است.
امام جمعه شهرک واوان در بخش پایانی خطبه دوم نمازاز 9 دی نیز گفت و این روز را نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و  تصریح کرد: اگر امروز کسانی حرف از آزاد کردن سران فتنه می‌زنند، سخنی بی‌معنا است و از یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که پدرشان تئوریسین انقلاب اسلامی بوده است، این سخنان جای تعجب دارد.
وی محاکمه نکردن سران فتنه را لطف نظام جمهوری اسلامی به آنان دانست و اظهار کرد: به لطف الهی، پرچم این نظام مقدس با دست پر برکت، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) سپرده شود.

captcha