چهارمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میناب برگزار شد
کد خبر: 2616792
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

چهارمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میناب برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره شش شهید دانشجوی شهرستان میناب با حضور مسئولان، اساتید دانشگاهی و دانشجویان شهرستان میناب در دانشگاه علمی ـ کاربردی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین صفایی، امام جمعه شهر سیریک روز گذشته، 17 آذر در جمع دانشجویان شهرستان میناب با تبریک روز دانشجو و با اشاره به روایاتی از امام علی‌(ع) گفت: خداوند در این دنیا به انسان دو امتیاز داده که توانسته تا به این جا برسد و آن علم و عقل است.
وی ادامه داد: انسان در این دنیا کامل نیست و محدودیت های دارد، آنچه که ما را می‌تواند به بالاترین مقام انسانیت برساند کمال و معنویت همراه با دانش است.
وی با اشاره به کلام امام علی‌(ع) در مورد پژوهش و تحقیق گفت: همانطور که امام علی‌(ع) می‌فرمایند هیچ عملی مثل تحقیق نیست، وقتی انسان پژوهشی و تحقیقی را با دقت انجام دهد عملی که از آن برداشت می شود نیز دارای ویژگی‌های یک تحقیق کامل و درست است.
امام جمعه سیریک در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به انقلاب امام خمینی(ره) گفت: آنچه که این انقلاب را با انقلاب‌های دیگر متمایز می‌کند همان حق انتخاب سرنوشت خود بود که پای آن ایستادیم و رژیم طاغوت را بخاطر این حق انتخاب بیرون کردیم.
به گزارش ایکنا، این یادواره با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین معتمدی‌فر، امام جمعه میناب، سید‌عبدالکریم هاشمی، نماینده مردم شرق استان، پاکدامن فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان شهرستان و اساتید دانشگاهی و دانشجویان برگزار و در پایان از خانواده‌های شهیدان دانشجو و دانشجویان نمونه بسیجی و دانشجویان کارآفرین با اهدا لوح‌ تقدیر شد.

captcha