وضعيت محصولات حلال طی نشستی در روسیه بررسی شد
کد خبر: 2313678
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵

وضعيت محصولات حلال طی نشستی در روسیه بررسی شد

گروه سیاسی و اجتماعی: وضعيت محصولات حلال طی نشستی با عنوان «محصولات حلال؛ تولید و فروش محصولات غذايی در روسيه» ششم اردیبهشت‌ماه، در سالن بزرگ خانه روزنامه‌نگاران شهر «مسکو»، پایتخت این کشور بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه اروپا، نشست «محصولات حلال؛ تولید و فروش محصولات غذايی در روسيه» به همت مركز بين‌المللی استاندارد و صدور گواهينامه حلال وابسته به شورای مفتيات این کشور مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
همچنین حيدر عزيز‌اف، مديركل مركز بين‌المللی استاندارد و صدور گواهينامه حلال این کشور طی ديدار با خبرنگاران و نمايندگان رسانه‌های جمعی در مورد وضعيت محصولات حلال در كشور، راه‌های اجرای طرح‌های توليد محصولات حلال، همكاری بين توليدكنندگان اين محصولات و فعالیت‌های اداره مركزی دينی رسيدگی به امور مسلمانان روسيه اطلاعات دقيق و گسترده‌ای ارائه كرد.
بنا بر این گزارش، در اين نشست مدير توسعه استاندارد حلال روسيه و رئيس برنامه جهانی توسعه مرغداری و ديگر مسئولان و كارشناسان اين حوزه درباره گسترش و توسعه محصولات حلال سخنرانی کردند و به سؤالات و پرسش‌های مختلف خبرنگاران پاسخ دادند.
captcha