حمايت از توسعه و تقويت فعاليت‌های قرآنی در شهرستان‌ها
کد خبر: 2128705
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۶

حمايت از توسعه و تقويت فعاليت‌های قرآنی در شهرستان‌ها

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارم خردادماه، وجود مراكز قرآنی و كانون‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها را بسيار مغتنم برشمرد و از آمادگی و حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت توسعه و تقويت فعاليت‌های قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سيدمحمد حسينی» وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارم خردادماه، در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گلپايگان ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گراميداشت مقام زن، از تلاش‌ها و فعاليت‌های مسئولان شهرستان‌های گلپايگان و خوانسار تشكر و قدردانی كرد.
وی وجود مراكز قرآنی در مركز شهرستان و شهرهای اطراف همچون گوگد و گلشهر و وجود كانون‌های فرهنگی و هنری را بسيار مغتنم برشمرد و از آمادگی اين وزارتخانه جهت توسعه و تقويت فعاليت‌های قرآنی خبر داد.
حسينی، در ادامه به دغدغه‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر اشاره كرد و افزود: در سفرهايی كه به شهرستان‌ها انجام می‌گيرد، غالبا اين دغدغه‌ها و مسائل مطرح و پيگيری‌های لازم در اين مورد با جديت در حال انجام و پيگيری است.
وی تجهيز و تقويت 500 گروه نمايشی در سطح كشور در سال 90 را يكی از برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، تخصيص اعتبارات فرهنگی به‌صورت متمركز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط مجلس شورای اسلامی را بسيار مناسب توصيف كرد و گفت: اميدوارم با اين اعتبارات فعاليت‌های فرهنگی و هنری بسيار مطلوب و مناسبی در سال 90 در سراسر كشور انجام شود.
حسينی، همچنين در حاشيه اين مراسم از نمايشگاه آثار و توانمندی بانوان در عرصه اقتصاد و هنر بازديد كرد و بر ضرورت توسعه فعاليت‌های هنری اين شهرستان تأكيد كرد.
يادآور می‌شود، نشست اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان گلپايگان، چهارم خردادماه، در مجتمع فرهنگی و هنری اين شهرستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
captcha