مسابقه نقاشی «ضامن‌ آهو» در امیدیه برگزار می‌شود
کد خبر: 1445350
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
ویژه دانش‌آموزان؛

مسابقه نقاشی «ضامن‌ آهو» در امیدیه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از برگزاری جشن و مسابقه نقاشی «ضامن‌ آهو» به‌مناسبت ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

حاتم شریفات، کارشناس امور قرآنی اداره آموزش و پرورش امیدیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) 16 شهریور در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه جشن ولادت امام رضا(ع) در جامعه‌القرآن این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: این جشن با حضور دانش‌آموزان دختر مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و دانش‌آموزان پسر ابتدایی و پیش‌دبستانی برگزار خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی اداره آموزش و پرورش امیدیه ادامه داد: بر این اساس و به همین مناسبت مسابقه بزرگ نقاشی ضامن آهو همزمان با روز ولادت امام رضا(ع) با حضور بیش از 150 دانش‌آموز دختر و پسر در این شهرستان برگزار خواهد شد که به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

شریفات در خصوص سخنران این جشن ولادت گفت: زهرا باقری، مدرس حوزه علمیه این شهرستان در این مراسم به سخنرانی در خصوص جایگاه ولایت، زندگی‌نامه امام رضا(ع) و موضوع مهدویت به سخنرانی خواهد پرداخت.

کارشناس امور قرآنی اداره آموزش و پرورش امیدیه تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان جامعه‌القرآن این شهرستان از برترین‌های رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل خواهد شد.

captcha