کلیدی‌ترین وظیفه مسلمانان وحدت و دشمن‌شناسی است
کد خبر: 1358324
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کلیدی‌ترین وظیفه مسلمانان وحدت و دشمن‌شناسی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کلیدی‌ترین وظیفه مسلمانان وحدت و دشمن‌شناسی است و مسلمانان باید بصیرت خود را در خصوص فتنه‌های استکبار افزایش دهند.


به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، نذیر احمد سلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که دیروز یکشنبه، 22 دی برگزار شد، بیان کرد: باید به مشترکات مسلمانان اعم از قرآن و سنت حضرت رسول اکرم(ص) احترام گذاشته و به تقویت آن‌ها بپردازیم.



وی بیان کرد: وحدت اسلامی از زمان صدر اسلام نیز مدنظر پیامبر اکرم(ص) بود و در طول هزار و چهارصد سال بعد نیز همه امامان، هادیان و علمای دین حنیف اسلام بر این امر مهم تأکید می‌کردند.



نماینده اهل سنت استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار کرد: تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن در راستای جلوگیری از شکل‌گیری وحدت میان امت اسلام است.



وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره به‌دنبال ایجاد درگیری میان شیعیان و سنی‌ها و تفرقه در جوامع اسلامی هستند و هر بار جنگی را میان شیعه و سنی در کشورهایی چون سوریه و عراق به راه می‌اندازند.



سلامی خاطرنشان کرد: مسائل مورد اتفاق بین مسلمانان بسیار فراتر از موارد اختلافى است، اما غالبا مسائل مورد اختلاف مورد توجه قرار گرفته و عقاید مشترک به‌طور کلى نادیده گرفته می‌شوند.

captcha