حضرت عباس(ع) ثابت کرد طرفداری از حق در شرایط سخت از همه چیز مهمتر است
کد خبر: 1318033
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
حجت‌الاسلام یوسفی:

حضرت عباس(ع) ثابت کرد طرفداری از حق در شرایط سخت از همه چیز مهمتر است

گروه خبرنگاران افتخاری/حمیدرضا گل محمدی: امام‌جمعه شهرستان سیمرغ در مراسم آئین عزاداری تاسوعای حسینی که با حضور جمع کثیری از عاشقان و شیفتگان در میدان شهید کشوری این شهرستان برگزار شد، گفت: قمر بنی‌هاشم‌(ع) ثابت کرد که طرفداری از حق حتی در شرایطی سخت از همه چیز مهمتراست.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی، امام‌جمعه شهرستان سیمرغ در این مراسم که روز چهارشنبه، 22 آبان‌ماه برگزار شد، گفت: کربلا دانشگاهی‌ است که در آن خیلی درس‌ها به بشریت داده شده و هر یک از یاران و اصحاب امام حسین(ع) با شهادت‌شان درس بزرگی به انسان‌ها داده‌اند که یکی از آن‌ها درس وفاداری حضرت عباس(ع) به آدمی‌است و به جرأت می‌توان گفت حضرت عباس(ع) مصداق واقعی وفاداری است.



وی در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: قمر بنی‌هاشم‌(ع) با بی‌اعتنایی به امان‌نامه دشمن ثابت کرد طرفداری از حق حتی در شرایط سخت و مقابله با باطل از همه چیز مهمتراست.



یوسفی تصریح کرد: جوانان ما باید از ادب حضرت ابوالفضل(ع) الگوبرداری کنند زیرا او معنی واقعی ادب است و از وفاداری و اطاعت حضرت از امام و رهبر خود که امام حسین(ع) بود، درس بگیرند و پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان رهنمودهای رهبر خود که همان دستورات امام زمان(عج) است باشند تا از آزمون زندگی سربلند قبول شوند.

captcha